http://s7.picofile.com/file/8266241492/aydizayn_6_1_Copy.jpg معرفی انواع هک ها
تبلیغات
http://www.baversweb.cloudsite.ir/
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
معرفی انواع هک ها
  • بازدید : (584)
معرفی انواع هک ها

 

آموزش اینترنت, هکر, نفوذ به شبکه

بعد از گذشت مدتی ، از فراگیر شدن نحوه‌های هکینگ در کشورمان و غیر مجاز شناخته شدن آن ؛ بهتر است تا انواع هکر‌ها را معرفی کنم تا همه ی آن‌ها را با هم یکسان نشمارید !

اول از همه ، یک معرفی کوتاه از همه داشته باشیم . هکر‌ها به سه دسته تقسیم میشوند : وایت هت ، گری هت ، بلک هت که در ادامه به آن‌ها می‌پردازم.

آموزش اینترنت, هکر, نفوذ به شبکه

وایت هت : (white hat )
دسته اول ، یکی از بهترین نوع هکر‌ها هستند که دعای مردم همیشه پشت سرشان بوده است . این نوع از هکر‌ها ؛ همیشه به دنبال راه‌های ورود و نفوذ به شبکه را می‌یابند اما هیچ اطلاعاتی را نمی‌دزدند ، بلکه نحوه ورود به شبکه را به وبمستر آن نتورک گزارش می‌دهند تا جلوی نفوذ بیشتر گرفته شود.

آموزش اینترنت, هکر, نفوذ به شبکه

گری هت : Grey hats
گری هت‌ها ، افرادی هستند که برای آن‌ها شرایط خاصی وجود ندارد ، بسته به علاقه آنها در همان لحظه هک کردن ، یا وایت هت میشوند یا بلک هت . این نوع هکر‌ها بعضی وقت‌ها از قوانین پیروی می‌کنند و بعضی وقت‌ها قانون شکن میشوند.

آموزش اینترنت, هکر, نفوذ به شبکه

 

ادامه مطلب
امیر اعلایی
۲۷ آذر ۹۳
 

به دام انداختن سارقان وای ـ فای

 

 

 سرعت اتصال به اینترنت, ترفندهای اینترنتی

دلایل بسیاری وجود دارد که شما بخواهید مچ کسی را که به‌صورت غیر مجاز از شبکه‌ بی‌سیم (wireless network) شما استفاده می‌کند، بگیرید. ممکن است حس کنید سرعت اتصال به اینترنت و دانلود فایل‌ها کندتر از حالت طبیعی شده یا این‌که نخواهید در حالی که هزینه‌ای را برای اینترنت وایرلس پرداخت می‌کنید، کسی به رایگان از آن سوءاستفاده کند. البته این سوءاستفاده ممکن است پیامدهای غیر قابل جبران امنیتی نیز برای شما داشته باشد.

 

در صورتی که این فرد بتواند از طریق شبکه به فایل‌های ضروری و خصوصی شما دسترسی پیدا کند یا حتی با استفاده از اتصال غیرمجاز خود مشکلات امنیتی برای شما به‌بار آورد یا حتی شبکه و اینترنت شخصی شما را برای اعمال خلاف قانون مانند هک، سرقت اطلاعات یا پول و نفوذ به شبکه‌های سازمان‌ها به‌کار ببرد، مشکلات قضایی برای شما ایجاد می‌کند و شما را به دردسر می‌اندازد. در هر صورت بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات، امن کردن شبکه و فضای اینترنت وایر‌لس‌تان است.

 

البته بسیاری از شما احتمالا زمان راه‌اندازی شبکه‌های بی‌سیم خود برخی اقدامات احتیاطی پایه را انجام داده‌اید، اما اگر نگران هستید که تنظیمات امنیتی برای روتر شما بدرستی انجام نشده باشد یا قصد دارید با فراهم کردن امنیت اضافی شبکه، خیال خود را راحت کنید یا می‌خواهید خودتان از پس هر نوع عیب‌یابی شبکه بی‌سیم‌تان برآیید، این مطلب را دنبال کنید. این راهنما برای کاربران تازه کاری که نگران سرقت پسورد اینترنت و روتر وای ـ فای و نفوذ به شبکه بی‌سیم خود هستند، بیش از همه می‌تواند مفید باشد.




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







color: black" direction="right"> ✿✿✿ این وبلاگ مال اقای مهدی دیزاینر چت هس وهرگونه کپی برداری از مطالب شرعا حرام است ✿✿✿